piątek, 13 kwietnia 2012

powtórka z rozrywki i znaki czasu

Lili z Tysią uwielbiają bajki grajki. Lili jest obecnie na etapie "Przygód Piotrusia Pana" Tysia "Zająca Poziomki". W domu leci na przemian - o ile sajgonki dojdą do porozumienia - Kapitan Hak i Rozamunda. Tysia jak była w wieku Lili to też zasłuchiwała się w Piotrusiu.

Wieczorem wołałam Lili na mycie ząbków. W odpowiedzi usłyszałam:
- Zaciekaj!!!! Musię wysłać mejla!
Wyglądam z łazienki ze szczoteczką do zębów w ręku a Lili siedzi przy moim komputerze i z uśmiechem na ustach stuka w klawiaturę. Kiedy ja tak sprawnie zaczęłam stukać? Chyba na początku studiów, jak dorobiłam się eSBeka, a on miał komputer:)

2 komentarze:

  1. No to podobnie, bo przecież eMka dorobiła się już Franka i pewnie do niego ten mail.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko, że to eLka pisała a nie eMka;) A z tego co mi wiadomo, ona jeszcze nikogo się nie dorobiła. To 100% córeczka tatusia:)

    OdpowiedzUsuń